- تولید : 2019
- کشور : آمریکا ، انگلستان ، چین
- مدت زمان : 161 دقیقه
- کارگردان : Quentin Tarantino
- بازدید : 165 بازدید
بازیگران : Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie
خلاصه داستان Once Upon a Time... in Hollywood :
تریلر فیلم Once Upon a Time... in Hollywood
روزی روزگاری در هالیوود، یک بازیگر فراموش شده تلویزیون و بدلکار قدیمی اش تلاش میکنند در آخرین سال های دوران طلایی هالیوود در صنعت رو به تغییر فیلم به شهرت و موفقیت برسند...
لینک های دانلود فقط برای اعضای VIP مستر مووی قابل مشاهده است
برای مشاهده لینک ها لطفا اشتراک ماهانه خود را خریداری کنید
برچسب ها : دانلود Once Upon a Time in Hollywood 2019 دانلود رایگان فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019 دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019 با زیرنویس فارسی دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019 با لینک مستقیم دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019
خیلی وقته میرفتم داخل سایت psa از اونجا دانلود میکردم دوستانی که رفتن میدونن دردسر داره یکم و وقت گیره دمتون گرم سایتتون عالیه و امیدوارم همینطوری قوی ادامه بدید
دوستانی هم که میگن تو فیلمای تارانتینو بزور خوب پیدا میشه یا مزخرفه در یه کلام مجبور کردن شمارو دانلود کنید؟
مجبورشون نکردن!
فیلم رو دیدن و نظرشون رو گفتن همین!
حالا شما از کارهای این کارگردان خوشت می آد دلیل نمیشه بگی دیگران رو مجبور کرده بودن!
هرکسی یه نظری داره دیگه! لزوماً ارتباطی با مجبور بودن نداره!
*** چون هیچکس از قبل که نمی دونه از یه فیلم خوشش می آد یا نه! فیلم رو می بینن بعد یا خوششون می آد یا بدشون می آد!***
البته ببخشید توضیح دادم ها!
سلام لطفا
EXTRAS با کيفيت 720p WEB-DL x265 با حجم 240 MB انکودر: PSARips
رو قرار دهید خیلی متشکرم
4k نمیزارید ؟
خیلی باحوصله تا اخر نشستم نگا کردم ولی زیاد خوشم نیومد.نمیدونم چرا
سبک تارنتینو، به نظر من ، بزرگنمایی کردن اتفاقاته!
یه جورایی بعضی وقتها شاید تو ذوق می زنه این بزرگنمایی هاش
ولی مگه ما چند تا کارگردان مثل تارنتینو داریم آخه؟! 🙂
من برعکس بقیه دوستان زیاد کارگردان برام مهم نیست و ازشون بت نمیسازم.
ادمین لطفا انکودر ( iFT (P2P رو قرار بده 🙂
خیلی فیلم مسخره ای بود
فیلم نامه نداشت، محتوا نداشت، تازه تحریف تاریخی هم داشت
تارانتینو کل فیلم هاش رو بگردی دوتا خوب با ارفاق شاید داشته باشه
دوتا خوب با ارفاق؟؟؟
شما برو فوق لیسانسه ها نگاه کن.
ممنون ماله خودت
بعد این فیلم ببین بشوره ببره
سبک و سلیقه هر فیلمساز متفاوته. تارانتینو همیشه همین طور فیلم ساخته و همیشه مخاطب های خودش رو داشته. فکر می کنم مشکل اینجاست که چون دیکاپریو و برد پیت و ال پاچینو و مارگوت رابی توی این فیلم بازی کردن مخاطب انتظار داره بازیگر مورد علاقه ش رو توی همون سبک مورد علاقه ش ببینه. برای درک بهتر فیلم های تارانتینو باید سبکش رو شناخت و از نماد ها و نشانه های به کار رفته در فیلم اطلاع داشت. تارانتینو اعلام کرده که احتمالاً این آخرین فیلمشه و هر کارگردانی وقتی به پایان نزدیک میشه سعی می کنه حرفه ای ترین کارش رو بسازه، هرچند شاید این کار به طور کامل توسط مخاطب قابل درک نباشه و با سلیقه ی عموم متفاوت باشه.
UHD 1080 و UHD 720 دیگه چیه؟؟؟!!!
UHD یا Ultra High Definitation همون 4K یا 2160p هستش.
البته در تعریف دقیق UHD اومده که UHD همون 1080 هست که تبدیل به 2160 میشه (یعنی 4K قلابی)
ادمینای عزیز Tigole ریلیز کرده بی زحمت قرار بدید
ادمین ادمین tigole ریلیز کرده قرار بده
سلام کیفیت vyndros رو هم بزارید
سلام لطفا اگر میشه کیفیت 720 x264 با انکود pahe رو هم قرار بدید. تو سایت pahe گذاشته ولی شما هنوز نزاشتین
انتظار داشتم سیروس گرجستانی ته فیلم اضافه شه حیف بود یه همچین اثر ماندگاری بدون ایشون حتی احمد پور مخبر که میتونست جای مارگو رابی بترکونه… داستان پوچ فیلنامه پوچ به معنای واقعی کلمه هیچ چیزییییییی نداره تهش اسکارم میبره میره جای مون لایتو میگیره :)))))
باش
خیلی باحال نوشتی 🙂
چرا کامنت برتر ؟ ایراد از اکانت منه یا ادمین سلیقه شخصی گذاشته وسط؟
ببخشید این x264 چیه من تاحالا ندیدم ازش کسی میدونه بگه کیفیتش میاد پایین؟
وااااای
ممنون از سایت فوق العادتون امکانش هست کیفیت remux را برای بقیه فیلم ها هم قرار دهید مخصوصا فیلم های منتخب
نسخه ی extended کی میاد؟
سری فیلمهای بتمن نولان رو بزار با کیفیت 10bit….مرسی
آقا ناموساً با همین دست فرمون پیش برید . سایتتون از نظر تنوع انکودر و کیفیت نسخه ها واقعا یکه . سرعت قرار دادن ورژن های جدیدم عالیه . فقط وقت کردید آرشیو سایت رو تکمیل کنید 🙂
سلام لطفا نسخه ganool رو هم برای فیلما بزارین ممنون
تنها دو ساعت و چهل دقیقه ای از عمرم بود که واقعا میتونم بگم از حروم شدنش عصبانی شدم …من چه فکری از خارق العاده بودن این فیلم کرده بودم….تو یک جمله توصیفش کنم : رنک یک مزخرف ترین فیلم یک دهه اخیر
باشه
یک اثر جسورانه، زیبا و وحشیانه است. این فیلم، بهترین اثر تارانتینو از زمان فیلم بیل را بکش محسوب میشود؛ حتی شاید بتوان گفت که از زمان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن).
این کمدی سیاه از «کوئنتین تارانتینو» به یک برداشت رستگارانه به سبک قصهی عامه پسند از کابوس «منسن» در اواخر دهه 60 در کالیفرنیا دست مییابد. رنگ های فیلم از آبی آسمان گرفته تا طلایی غروب بسیار شوکه کننده، جذاب و سرگیجه آور هستند. همان رنگ های گرم و صمیمی که «ماما کاس» درباره ی آنها آواز خوانده است. لس آنجلس سال 1969 با آن فرهنگ عامه ی ویژه اش ، کاملا به سلیقه ی تارانتینو از آب درآمده است. یکی از بهترین سکانس های فیلم وقتی است که «کلیف» به عنوان بدل باید با «بروس لی» مبارزه کند.
تمام بازیگران این اثر، صرف نظر از نقش بزرگ یا کوچکی که ایفا میکنند، سعی کردند که بهترین نسخه خود را در این فیلم به نمایش بگذارند.
نظرت فاجعه هستش با تک تک کلماتت مخالفم ولی الان حرفی نمی زنم ببینم با این طرز تفکر کجا میری خلاصه بگم تارانتینو لکه ننگ سینما هالیوود مثل تتلو برای موسیقی ایران همچنان برای من هیچکاک و بیلی وایلدر و فرانک کاپرا پرچم فیلمسازیشون بالاست تو سینمای الان هم نولان و اسپیلبرگ
سلام لطفا اگه امکانش هست نسخه اکستند از انکودر NTG رو قرار بدید.ممنون
واقعا بی نظیر بود این فیلم
از لحاظ ترکیب بندی،اندازه و اتصال نماها،حرکت دوربین و در کل کارگردانی نسبت به کارهای قبلی پیشرفت چشمگیری داشته.فیلم نامه هم مثل همیشه خاص و متفاوت بود.
مرسی از تیم مستر مووی که بلافاصله کیفیت های مختلف فیلم و رو سایت گذاشتن
خسته نباشید
نسخه اکستندد کی میاد؟
سلام ادمین جان یه خواهشی داشتم اگه میشه و براتون مقدوره فیلمارو با انکود pahe با ورژن x264 بذارین چون بین کیفیتای معمولی بعد از شانیگ و ام کی وی کیج که بسته شدن pahe کیفیت قابل قبول تری نسبت به بقیه انکودرها داره ممنون از سایت خوبتون
این سایت پتاینسیل بالایی داره خیلی خوبه کاربری ساده و خوب و اپدیت سریع کارتون درسته ادامه بدین کمک خواستین منم هستم
نقد و بررسی فیلم روزی روزگاری در هالیوود 2019
(خطر اسپویل داستان)
خبر ساخته شدن فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » در حالی منتشر شد که به دلیل فساد اخلاقی هاروی واینستاین، تهیه کنندگی همیشگی کارهای تارانتینو، این کارگردان با چالش های فراوانی مواجه شد. با اینحال خیلی طول نکشید که تارانتینو تهیه کننده معتبری را بیابد و از ستاره های مطرحی همچون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و البته آل پاچینو در فیلم بهره ببرد. نخستین نمایش فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » در جشنواره فیلم کن انجام شد و با استقبال بسیار مناسب تماشاگران و کارشناسان سینمایی همراه شد. با اینحال جز یک جایزه به سگِ فیلم (!) دستاورد دیگری نصیب تارانتینو در آن جشنواره نشد تا زمان اکران رسمی فیلم فرا برسد و علاقه مندان به سینما ببینند که پس از تجربه جذاب « هشت نفرت انگیز »، تارانتینو اینبار قرار است چه دستاوردی در سینما بدست آورد.
داستان فیلم در سال 1969 روایت می شود و ما در این دوران با بازیگری افول کرده به نام ریک ( لئوناردو دی کاپریو ) مواجه هستیم که نه تنها در بازیگری بلکه در زندگی شخصی نیز فردی شکست خورده محسوب می شود. صمیمی ترین دوست او به نام کلیف ( برد پیت ) که از لحاظ شخصیتی با خودِ ریک تفاوت های زیادی دارد، تقریباً تنها انسان ارزشمند باقی مانده در زندگی ریک می باشد. کلیف علاوه بر دوستی با ریک، بدلکار او نیز محسوب می شود و در پروژه های سینمایی در کنار اوست. اما پس از اینکه برنامه تلویزیونی ریک کنسل می شود، وضعیت برای او و کلیف بغرنج تر می شود تا اینکه ماروین ( آل پاچینو ) از راه می رسد و برای ریک یک برنامه وسترن آمریکایی در تلویزیون مهیا می کند تا او سقوط را تجربه نکند. این در حالی است که ریک خانه ای هم در همسایگی رومن پولانسکی و شارون تیت ( مارگوت رابی ) خریداری کرده و…
شاید اگر می خواستیم در عصر حاضر یک تعریف جامع و بی نقص از پایان دوران طلایی هالیوود در شهر لس آنجلس داشته باشیم، هرگز نمی توانستیم آن را به سبک و سیاقی که تارانتینو در فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » ترسیم کرده به تصویر بکشیم. تارانتینو از ابتدای دوران کاری اش همواره عاشق سینمای کلاسیک هالیوود و البته آکشن های رده ب بوده است بطوریکه می توان تقریباً در تمامی آثارش ردپایی از ارجاعات به این آثار حالا دیگر فراموش شده هالیوود یافت. او اما اینبار فرصت یافته که با فیلم جدیدش به قلب معادلات کلاسیک ساخت فیلم سری بزند و مناسبات گوناگون آن را به تصویر بکشد و باید گفت در این راه به بهترین شکل ممکن عمل کرده است. او با ضدقهرمانش به نام ریک، ما را به لوکیشن های مختلف فیلمسازی می برد و از وسترن گرفته تا چالش های بازیگران در دوران افول شان در دهه 60 که پایان دوران طلایی هالیوود محسوب می شود، یک روایت تاریخی دقیق را به تصویر می کشد.
تارانتینو برای روایت قصه اش البته که امضای همیشگی خود را پای اثرش زده و امکان ندارد که پس از تماشای فیلم و در صورت عدم اطلاع از نام کارگردان، ندانید که فیلم متعلق به تارانتینو است. « روزی روزگاری در هالیوود » از بابت بکارگیری خشونت های سبکِ تارانتینو در اینجا در مقایسه با آثار قبلی اش آرام تر بوده اما در مقابل، طنازی فیلمنامه به سبک تارانتینو، تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و در اجرا نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است. فصل آغازین فیلم سرشار از موقعیت های بامزه و عجیبی است که ظرافت پرداخت سینمایی در آن موج می زند بطوریکه در مواجه با هرکدام از آنها تماشاگر با صدای بلند به خنده خواهد افتاد. خنده ای که حس دوگانه ای را به همراه دارد چراکه آنچه که بر تصویر نقش بسته، روایتی واقعی از مناسبات لس آنجلسی گاهاً حماقت آمیز در دوران کلاسیک بوده است.
« روزی روزگاری در هالیوود » به خوبی توانسته از فرآیند ستاره سازی در هالیوود انتقاد کرده و تصاویری از قهرمانان پوشالی ترسیم نماید که در مقابل دوربین بی همتا محسوب می شوند اما خارج از کادر، انسانهای اغلب شکست خورده ای محسوب می شوند که در پی راهی برای فرار از مشکلاتی هستند که نظام های استودیویی برای آنها بوجود می آورد. به این ارجاعات جذاب سینمایی که می تواند یک منبع غنی برای علاقه مندان به پژوهش درباره هالیوود باشد، باید توجه عمیق به جزئیات صحنه را نیز ستود. طراحی صحنه فیلم یکی از بهترین های چند سال اخیر سینما محسوب می شود و ارزش کار زمانی افزایش می یابد که بدانیم « روزی روزگاری در هالیوود » اثر ساکنی محسوب نمی شود و هر چند دقیقه ما را به محیط جدیدی در سال 1969 می برد. تلاش سازندگان برای زنده کردن این سالها در فیلم، ستودنی است و می تواند یک کلاس آموزشی باشد.
در روایت قصه نیز تارانتینو کماکان منحصر به فرد ترین کارگردان تاریخ سینما محسوب می شود. فیلم جدید او چندان ارتباطی با دیگر آثار این روزهای سینما ندارد و حتی در بخش روایت نیز پیرو جریان روزِ سینمای جهان نیست. او به مانند همیشه اثری خلق کرده که تکه پازل های مختلف را در بهترین نقطه ممکن در کنار هم می چیند و زمانی هم که در حال چیدن پازل هاست، غافلگیر های متعدد و بی نظیری خلق می کند تا ذهن تماشاگر دچار انفجار شود! تارانتینو البته همانطور که اشاره شد، در « روزی روزگاری در هالیوود » از میزان خشونت های همیشگی اش تا حدی کاسته اما حتی در این شرایط نیز با تسلطی مثال زدنی، زمانی که لحظه خشونت از راه برسد تماشاگرش را میخکوب و غافلگیر می کند و در بهترین لحظه ممکن ذهن او را از پیش بینی های احتمالی خالی می کند.
رابطه گرم میان ریک و کلیف یکی از نکات مثبت فیلم محسوب می شود که نقش بسزایی در تاثیرگذاری شوخی های فیلم ایفا کرده است. تارانتینو بدون شک استاد موقعیت شناسی در ساخت لحظات کمیک است و زمانبندی اجرای آن را به درستی می داند. در « روزی روزگاری در هالیوود » او با دو ستاره ای همکاری کرده که آنها نیز از بهترین های هالیوود محسوب می شوند و در اجرای موقعیت کمیک بهترین عملکرد را داشته اند. شاید اگر بازی عالی دی کاپریو و برد پیت نبود، شوخی های فیلم نمی توانست تا این حد بامزه و تاثیرگذار از آب درآید. مارگوت رابی هم اگرچه سهم کمتری از این دو در پرده نقره ای دارد و احتمالاً تارانتینو ملاحظاتی در به تصویر کشیدن این شخصیت در فیلم داشته، اما او نیز در فیلم درخشان است و البته آل پاچینویی که حضوری کوتاه در فیلم دارد اما به اندازه کافی تصویر را غنا بخشیده که بتوان حتی از حضور کوتاه او در فیلم لذت وافری برد.
« روزی روزگاری در هالیوود » در یک سوم پایانی به ویرانگری همیشگی آثار تارانتینو می رسد. او به خوبی می داند که برای ساخت یک فیلم می بایست ضربه نهایی را در یک سوم پایانی به ذهن مخاطب وارد کند و او را در شوک فرو ببرد. ویژگی که در تمام آثار گذشته این کارگردان از « هشت نفرت انگیز » گرفته ، « حرامزاده های بی آبرو » و « جانگوی آزاد شده » نقش پر رنگی داشت و حالا در « روزی روزگاری در هالیوود » نیز به ثمر نشسته و تماشاگر را با یک غافلگیری ویژه به حال خود رها می کند تا ساعتها پس از پایان فیلم، به ماجرا و جزئیاتی که تماشا کرده بیندیشد. تماشاگری که از تماشای مفهوم واقعی سینما در طول فیلم لذت برده و نه تنها برشی از تاریخ هالیوود را شاهد بوده، بلکه یک قصه جذاب و سراسر بامزه را شاهد بوده که قطعاً در فصل جوایز اسکار حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در روزگاری که سینما با مفهوم کلاسیک خود بیگانه شده و جلوه های ویژه حرف اول و آخر را می زنند، « روزی روزگاری در هالیوود » می تواند مانند یک الماس درخشان برای علاقه مندان به سینمای دیوانه وار تارانتینویی و روایت کلاسیک هالیوودی باشد.
منبع: سایت مووی مگ
انکود pahe رو بذارید
نسخه 720 SPARKS رو هم قرار بدین عالی میشه
SPARKS 720P هم اومده براش امکانش هست قرار بدین
تشکر
سلام چرا کیفیت mkvcage رو قرار نمیدین؟
لطفا پاسخ بدین
دوستان برای فیلم های بلوری بهترین کیفیت از لحاظ تصویر کدومه؟؟
Mkvcage?
Psa??
Pahe??
……
psa
از بین انکودر های کم حجم اگه بخوایم انتخاب کنیم، کیفیت PSA از بقیه بهتره.
Rarbg??
اونوقت psa x264 هست؟ چون میخوام توی تلویزیون ببینم
گانول
عالی بود.واقعا عالی بود.
اگه هنوز فیلم رو ندیدین و درباره قتل شرون تیت (کسی که مارگارت رابی نقشش رو تو فیلم بازی میکنه) هیچی نمیدونین ، بهتره اول برید درباره قتل های خانواده منسن یکم سرچ کنید و بخونید بعد فیلم رو ببینید، اینطوری داستان فیلم رو بهتر متوجه میشید
پ.ن.
نگران نباشید فیلم واستون اسپویل نمیشه ، فیلم با این نیت ساخته شده که همه داستان خانواده منسن رو میدونن چون تو آمریکا خیلی واقعه معروف و تاثیرگذاری بود
دونستن یا ندونستن این موضوع هیچی ربطی به دیدن فیلم نداره منی که میدونستم درباره اش از دقیقه اول منتظر مرگ شرون تیت و صحنه های فوق العاده ای که از تارانتینو این جور مواقع خلق میکنه 3 ساعت منتظر نشستم هیچ چیز خاصی فیلم بهمون نشون نداد در کل یه داستان خسته کننده و حضور شرون تیت تو کل فیلم بی معنی بود هیچ ربطی و ارتباطی بینش با شخصیت اول نشون نداد.واقعا فیلم ناامید کننده ای بود از سلطان تارانتینو یه همچین فیلمی با این همه ستاره بعید بود
منم موافقم. راجع به داستان این خانواده منسن خونده بوده ولی خوب بازم ربطی به فیلم نداشت. بیشتربه نظرم یه چیز در هم برهم بود فیلمش که یا مقصود و هدفی نداشت یا اگه ام داشت ما نفهمیدیم که اینم خودش باز ایراده که منظور فیلم رو عام مردم نفهمن. در کل نا امید کننده بود.
داستان فیلم نه خانواده ی منسون، بلکه به گفته ی خود تارانتینو ادای دین به سینمای کلاسیک هالیوود بوده و در مورد اینکه چرا عموم مردم با این فیلم ارتباط برقرار نمی کنند باید گفت که باز به گفته ی خود تارانتینو این فیلم احتمالاً آخرین فیلم او است و هر کارگردانی سعی می کند در اواخر فعالیتش حرفه ای ترین فیلم را با توجه به سبک و تخصص خود بسازد و طبیعی است که گاه عموم مردم به ظرافت های چنین آثاری پی نبرند.
دوست گرامی هدف این فیلم شرح یک واقعه تاریخی نبود بلکه برعکس درست مثل فیلم حرام زاده های بی آبرو انتقامی هنری از ظلم ها و فجایع تاریخ بود. البته باید به این نکته توجه داشت که تارانتینو گفته این فیلم ادای دینی به سینمای کلاسیک هالیوود هست. پس قبل از هر چیز باید از تاریخ آن دوران اطلاع داشت و در ضمن نمادها و نشانه های فیلم را شناخت و با توجه به آن ها مفاهیم را استخراج کرد. باید دقت کرد و فهمید که چرا بازیگری قدیمی و بدل کار او به عنوان شخصیت های اصلی انتخاب شده اند. باید به صحبت هایی که میان کیهیل و دخترک بازیگر رد و بدل می شود دقت کرد، باید به صحبتهایی که میان شخصیت های آل پاچینو و دیکاپریو رد و بدل می شود دقت کرد. باید دفت کرد که چرا تارانتینو این واقعه ی تاریخی را دستکاری کرده و هدفش از این کار چه بوده.
فیلم?! هه اسپویل?! اصلا این فیلم نیست که بخواد اسپویل بشه یا نشه
چی بود فیلمش ؟ ازش خیلی انتظار بیشتری داشتم با این همه بازیگر و تارانتینو که خودم طرفدارشم . ولی اصلا نظرم رو جلب نکرد به فیلم معمولی ….
سلام و خسته نباشید خدمت شما
اگه میشه ادمین عزیز حتما قسمت انیمه و انیمیشن رو هم به سایت خیلی ناب تون اضافه کنید
ممنون
با تشکر
عالیه واقعا دستتون درد نکنه
صبر کنید تا بلوری بیاد
مرسی که برگشتید فقط بیزحمت آدرس جدید بدید دمتون گرم
تو سایت های که تازه باز شدن مستر مووی از همشون بهتره به کلیه عوامل سایت خسته نباشید میگم و اگه خواستین این فیلم رو با این کیفیت ببینید نسخه rapta 1080 رو بگیرید
خیلی خوب می دونم چرا آرشیو سایت ناقص هست، از این که هنوز به فعالیتت با بهترین کیفیت در بین بقیه سایت ها ادامه می دی، ممنونم